De Tuindoos

IMG_20170412_105422

Hoera, dit cadeautje-voor-mezelf zat vandaag in de bus. Ik bestelde onlangs zaden bij de tuindoos, een website die ook zaden verkoopt voor dummies zoals ik. Geen moeilijk kweekbare en speciale rassen voor de ervaren tuinierder, maar een duidelijke en eenvoudige uitleg over wanneer je wat plant en wat je kunt verwachten. En ideaal voor een vierkantemetermoestuin, want verder dan een mislukte poging tot waterkers reiken mijn skills (nog) niet.

IMG_20170412_104938

Radijsjes, bolle worteltjes, rode worteltjes, pijpajuin …  inclusief instructies wanneer te planten en hoe te verzorgen, hoe relaxt kan moestuinieren zijn.  (Nou, ja…) Met zo’n leuk pakje en duidelijke uitleg in de bus begint het alvast te kriebelen om deze zaadjes te zien uitgroeien tot flinke plantjes. Met deze uitleg bij de hand lijkt krijg ik iets meer vertrouwen in de slaagkans van mijn project.

Zelfs de enveloppe is plantbaar, nu ben ik wel erg benieuwd wat daaruit zal komen. Wordt zéker vervolgd.

 

Geef een reactie

